Informacje o naszej firmie
Już od 2010 roku zajmujemy się organizacją imprez, a także atrakcji na eventach. Nasza siedziba znajduje się w Serocku w województwie mazowieckim i to właśnie tutaj świadczymy swoje usługi. Nasz zespół tworzą pasjonaci przygotowywania różnego rodzaju spotkań plenerowych. Nieustannie doskonalimy oferowane przez nas usługi, szukamy inspiracji i słuchamy klientów. Dzięki temu stale podnosimy jakość naszych działań i jesteśmy w stanie zaskakiwać nowymi pomysłami. Dużą rolę przykuwamy do tego, aby indywidualnie realizować każde zlecenie. Zwłaszcza jeśli chodzi o przygotowanie imprezy urodzinowej lub z innej okazji, która ma być niespodzianką. Dbamy o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej o osobie, dla której taka atrakcja jest organizowana, by zaskoczyć ją możliwie najlepiej.
Na czym polega praca organizatora imprezy?
Naszą misją jest niesienie radości poprzez wypełnienie czasu atrakcyjnymi rozrywkami. Z tego względu w codziennej pracy na uwadze zawsze mamy grupę lub osobę, dla której przygotowujemy imprezę. Dopytujemy o upodobania i inne kwestie, które mogą być dla nas pomocne w zorganizowaniu niezapomnianego wydarzenia. Nasza firma służy pomocą zarówno podczas pełnego przygotowania imprezy, jak i zapewnienia pojedynczej atrakcji.